Moje konto Sklep

Zdrowy Kręgosłup

Kręgosłup to nasza baza, jednak bez całego garnituru mięśni, przez które jest podtrzymywany, nie ma szans, by spełniać swoje funkcje. Pomyśl o nim, doceń i zadbaj, by służył Ci zdrowo jak najdłużej.

NA CZYM POLEGA

Zajęcia skoncentrowane są na kręgosłupie. Mają charakter prozdrowotny i profilaktyczny. Cechuje je mała intensywności i tempo. Mają za zadanie poprawę stabilizacji całego ciała, poprzez wzmocnienie mięśni, ze szczególnym uwzględnieniem pleców, pośladków i brzucha – bezpośrednio odpowiedzialnych za prawidłową postawę i zdrowie kręgosłupa.  Ważnym elementem treningu jest zwiększenie mobilności, czyli prawidłowych zakresów pracy, wszystkich stawów. W ten sposób można przywrócić naturalne wzorce ruchowe i odciążyć zarówno stawy, jak i sam kręgosłup. Istotne podczas zajęć jest także zwiększanie świadomości ciała poprzez zrozumienie, jak działa aparat ruchu i jakie zależności występują pomiędzy jego częściami. Uczą rozpoznawać ich naturalną, poprawną pozycję i stopień napięcia mięśni oraz tego, jak możemy sami na bieżąco to wszystko korygować.

JAK DZIAŁA

Dzięki ćwiczeniom, które mobilizują właściwe grupy mięśniowe, z zachowaniem poprawnej fizjologicznie postawy, możemy zyskać większą kontrolę nad własnym ciałem i wyćwiczyć dobre nawyki ruchowe. Kręgosłup nie lubi bezruchu – wielogodzinnego przesiadywania przed komputerem lub pracy w pozycji stojącej. Dowiesz się, jak przynieść ulgę kręgosłupowi i stawom w takich sytuacjach. Ćwiczenia zwiększają ruchomość w stawach, co sprawia, że stopniowo pozbawiamy ciało ograniczeń i bólu, których doświadczaliśmy wcześniej. Nacisk położony na prawidłowe oddychanie podczas wykonywania ćwiczeń pozwala zrelaksować się fizycznie i psychicznie – to doświadczenie możemy przenieść na codzienne życie – wyeliminować spięcia w ciele i poczuć się bardziej komfortowo.

EFEKTY

Trening ma szerokie spektrum działania na ciało i następujące efekty:

  • opanowanie zasad prawidłowej postawy
  • nauka „zdrowego bezruchu” w pracy
  • wzmocnienie mięśni kluczowych dla zdrowia kręgosłupa
  • odciążenie i wzmocnienie stawów
  • zwiększenie mobilności 
  • lepsza równowaga i stabilizacja

oraz:

  • zapobieganie dysfunkcjom i dyskopatiom kręgosłupa
  • zmniejszenie dolegliwości bólowych
  • pozbycie się przykurczów mięśniowych
  • umiejętność relaksowania się i rozluźnienia 
  • prawidłowe oddychanie
  • większa świadomość ruchu
  • poprawa ogólnej kondycji 

DLA KOGO?

Trening polecany wszystkim, a w szczególności tym, którzy na co dzień pracują za biurkiem lub wykonują inny typ pracy mocno obciążającej kręgosłup.

Przebieg zajęć

Podczas zajęć będziesz wykonywać ćwiczenia wzmacniające, rozciągające oraz nauczysz się, w jaki sposób należy oddychać podczas ich wykonywania. Zajęcia charakteryzuje mała intensywność oraz duża koncentracja na detalach.

MIEJ NA UWADZE

Jeśli cierpisz na schorzenia kręgosłupa lub/i masz dolegliwości bólowe, skonsultuj je przed zajęciami z instruktorem.

TYP ZAJĘĆ:

wzmacniająco-rozciągające

CZAS TRWANIA:

55 min

POZIOM TRUDNOŚCI:

dla każdego
polecane dla początkujących

Cennik

Karnet roczny 1000

84
PLN

Umowa na rok, bez możliwości rezygnacji. Płatne jednorazowo 1000 zł przy zakupie.

kup karnet Czytaj więcej

Karnet roczny 109

109
PLN

Karnet z umową na rok, płatności pobierane miesięcznie bezpośrednio przez klub.

kup karnet Czytaj więcej

Karnet roczny 119

119
PLN

Karnet z umową na rok, płatności miesięczne w recepcji klubu gotówką lub kartą.

kup karnet Czytaj więcej

INNE TRENINGI

WIĘCEJ

Piękne ramiona

Ramiona to prawdopodobnie najbardziej zapomniany obszar ciała u kobiet. U nas masz tego typu zajęcia zawsze pod ręką.

Impuls Bielany, Impuls Wawer

przeczytaj cały

Power cross

Mocno przyspieszony oddech i puls? Szalone tempo i trochę ciężaru do tego?

Impuls Bielany, Impuls Wawer

przeczytaj cały

Spalanie

Szybkie efekty? Super sylwetka? Świetna kondycja? Przygotuj się na niezły wycisk!

Impuls Bielany, Impuls Wawer

przeczytaj cały

“Zwycięzcy są zrobieni z czegoś co znajduje się w głębi nich samych - pragnienie, marzenie, wizja. Muszą mieć wytrzymałość do ostatniej minuty, muszą być trochę szybsi, muszą mieć umiejętności i wolę. Ale wola musi być mocniejsza niż umiejętności.”

Muhammad Ali

Zapisz się na zajęcia już teraz!

zapisz się na zajęcia