Moje konto Sklep

Sztangi

Przyjęło się myśleć, że trening z obciążeniem jest wyłącznie dla mężczyzn i to tych dobrze zbudowanych. Na szczęście wtajemniczeni wiedzą, że niesie ogromne korzyści absolutnie dla każdego, kiedy jest wykonywany z głową. Na naszych zajęciach dowiesz się, jak ćwiczyć, żeby pokochać trening ze sztangami.

NA CZYM POLEGA

Na tych zajęciach opanujesz wszystkie znane i lubiane ćwiczenia z obciążeniem. Stosunkowo szybko zauważysz, że przychodzą Ci coraz łatwiej i spokojnie możesz dołożyć sobie więcej ciężaru. W ten sposób, krok po kroku, zbudujesz siłę i wytrzymałość mięśni. Różnorodne ćwiczenia pozwalają wzmocnić wszystkie partie ciała – także mięśnie core’u, odpowiedzialnego za równowagę, oraz kręgosłupa, zbawiennie działające na prawidłową postawę ciała. Liczbę powtórzeń oraz obciążenie instruktor sugeruje i dopasowuje zgodnie z celami treningowymi oraz możliwościami poszczególnych uczestników.

JAK DZIAŁA

Często, by osiągnąć wymarzoną sylwetkę, stosuje się trening cardio. Wykonywany regularnie powoduje redukcję tkanki tłuszczowej, jednak w sporo mniejszym stopniu kształtuje mięśnie ciała. Zwiększenie liczby powtórzeń nie jest tym samym co zwiększenie obciążenia – dopiero praca z hantlami, sztangą, piłką lekarską, etc. angażuje do pracy szybkokurczliwe włókna mięśniowe i tym samym zapewnia przyrost masy oraz siły mięśniowej. W ten sposób można skuteczniej wyrzeźbić prawdziwie sportową sylwetkę. Trening ze sztangami mocno angażuje do pracy całe ciało. Stosowane jest zmienne tempo wykonywanych ćwiczeń, a ich intensywność dopasujesz wspólnie z trenerem do własnych możliwości i stopnia zaawansowania.

EFEKTY

Po treningu ze sztangami masz tę moc, ale też wiele innych pozytywnych efektów:

  • wzmocnienie mięśni całego ciała
  • wysmuklenie i wyrzeźbienie sylwetki
  • poprawa proporcji tkanki mięśniowej do tłuszczowej
  • zaokrąglone jędrne pośladki, smuklejsza talia i uda
  • zarysowane mięśnie pleców, brzucha i ramion
  • budowanie podstaw siły i wytrzymałości
  • lepsza postawa
  • lepsza stabilizacja

oraz:

  • lepsze krążenie
  • odczucie zwiększonej siły i energii
  • doskonałe samopoczucie

DLA KOGO?

Trening polecany wszystkim chętnym, ze względu na elastyczność doboru intensywności do indywidualnych możliwości. Każdy uczestnik może, w razie potrzeby, zmniejszyć lub zwiększyć tempo wykonywanych przez siebie ćwiczeń, pod okiem trenera. Większe problemy zdrowotne warto jednak wcześniej skonsultować z instruktorem.

Przebieg zajęć

Zajęcia rozpoczyna staranna rozgrzewka, która przygotuje mięśnie do wzmożonego wysiłku i uchroni przed kontuzjami. Różnorodne ćwiczenia właściwe wykonywane są z dodatkowym ciężarem. Trening kończy łagodne rozciąganie, które przyniesie ulgę i rozluźnienie zmęczonym mięśniom.

MIEJ NA UWADZE

Masz problemy z kręgosłupem lub stawami? Dolegliwości bólowe lub niestabilność, związane z przebytą kontuzją? Cierpisz na osteoporozę? Poinformuj o tym instruktora – będzie wiedział, w jakiej formie możesz wziąć udział w jego zajęciach tak, by było to dla Ciebie bezpieczne i przyjemne.

TYP ZAJĘĆ:

modelujące

CZAS TRWANIA:

50 min

POZIOM TRUDNOŚCI:

dla każdego

Cennik

Karnet roczny 109

109
PLN

Karnet z umową na rok, płatności pobierane miesięcznie bezpośrednio przez klub.

kup karnet Czytaj więcej

Karnet 30 dni

169
PLN

Bez umowy długoterminowej, płatność kartą lub gotówką.

Kup teraz Czytaj więcej

Jednorazowe wejście OPEN

40
PLN

Bez limitu godzin, możliwość przetestowania całej oferty.

kup karnet Czytaj więcej

INNE TRENINGI

WIĘCEJ

Aeroboks

Chcesz przekuć swoją wolę walki i motywację do działania w super efekty, które odczujesz na własnej skórze?

Impuls Bielany, Impuls Wawer

przeczytaj cały

Power cross

Mocno przyspieszony oddech i puls? Szalone tempo i trochę ciężaru do tego?

Impuls Bielany, Impuls Wawer

przeczytaj cały

Spalanie

Szybkie efekty? Super sylwetka? Świetna kondycja? Przygotuj się na niezły wycisk!

Impuls Bielany, Impuls Wawer

przeczytaj cały

“Zwycięzcy są zrobieni z czegoś co znajduje się w głębi nich samych - pragnienie, marzenie, wizja. Muszą mieć wytrzymałość do ostatniej minuty, muszą być trochę szybsi, muszą mieć umiejętności i wolę. Ale wola musi być mocniejsza niż umiejętności.”

Muhammad Ali

Zapisz się na zajęcia już teraz!

zapisz się na zajęcia