Moje konto Sklep

Step

Chcesz dążyć do pięknej sylwetki i dobrej kondycji krok po kroku? Nic prostszego. Wpadnij na zajęcia, wskocz na step i zobacz, jak spełniają się Twoje marzenia. Stop – to Ty je spełniasz!

NA CZYM POLEGA

Ćwiczenia na stepie to intensywne zajęcia wzmacniające, angażujące do pracy przede wszystkim mięśnie nóg i pośladków. Energetyczne układy, złożone z takich figur jak: wchodzenie na stopień i schodzenie, skoki, wypady, przysiady i pulsacje, wymagają zachowania równowagi, dlatego porządnie napracują się też Twoje mięśnie brzucha, pleców i ramion. Czasem zmęczenie daje się mocno we znaki. Rekompensuje to pozytywna atmosfera zajęć i duża motywacja ze strony instruktora. A jest o co walczyć, bo efekty regularnej pracy na pewno wkrótce zauważysz w lustrze. Po wstępnym etapie opanowania podstawowych kombinacji kroków i koordynacji ruchowej poczujesz się znacznie swobodniej. Synchroniczne wykonywanie choreografii w grupie daje dużo radości.

JAK DZIAŁA

Dynamiczne układy kroków to bardzo wciągająca forma kształtowania sylwetki na tyle, że odwrócą Twoją uwagę od wysiłku. Tak! Niepozornie wyglądający step oraz nasz instruktor potrafią wycisnąć z Ciebie nawet 500 kcal w ciągu godzinnego treningu! Podczas, gdy Ty wykonujesz, krok po kroku, choreografię, mięśnie aktywizują się, krew zaczyna sprawniej krążyć, a komórki tłuszczowe ulegają „rozbiciu”.  Praca całego ciała w intensywnym tempie poprawia wydolność serca i zwiększa twoją wytrzymałość. W zależności od wysokości stepu i rodzaju ćwiczeń można uzyskać efekt bardziej wyszczuplający pupę i nogi lub rozbudowujący te partie.

EFEKTY

  • wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni ud i pośladków
  • spalanie kalorii (nawet 500 kcal/h)
  • redukcja tkanki tłuszczowej
  • wysmuklenie ud i łydek
  • ujędrnienie skóry 
  • zmniejszenie cellulitu

oraz:

  • poprawa koordynacji ruchowej
  • lepsza równowaga
  • poprawa wytrzymałości
  • usprawnienie krążenia krwi i limfy
  • zwiększenie wydolności serca
  • więcej energii i dobrego samopoczucia

DLA KOGO?

Dla każdego, kto ma na co dzień za mało ruchu i chce aktywnie popracować nad kondycją dolnych partii ciała – nóg i pośladków.

Przebieg zajęć

W trakcie zajęć grupa wykonuje zestaw zaproponowanych przez instruktora ćwiczeń, w konkretnej liczbie powtórzeń i serii, w rytm energetycznej muzyki. 

MIEJ NA UWADZE

Poinformuj instruktora przed zajęciami, jeśli masz za sobą kontuzje (świeże, przewlekłe, szczególnie kończyn dolnych) oraz jeśli Twój stan zdrowia budzi wątpliwości. W przypadku problemów ortopedycznych warto też skonsultować udział w tych zajęciach ze swoim fizjoterapeutą lub lekarzem prowadzącym.

TYP ZAJĘĆ:

cardio
wysmuklające

CZAS TRWANIA:

55 min

POZIOM TRUDNOŚCI:

dla każdego

Cennik

Karnet 30 dni

169
PLN

Bez umowy długoterminowej, płatność kartą lub gotówką.

Kup teraz Czytaj więcej

Karnet roczny 1000

84
PLN

Umowa na rok, bez możliwości rezygnacji. Płatne jednorazowo 1000 zł przy zakupie.

kup karnet Czytaj więcej

Karnet roczny 109

109
PLN

Karnet z umową na rok, płatności pobierane miesięcznie bezpośrednio przez klub.

kup karnet Czytaj więcej

INNE TRENINGI

WIĘCEJ

Piłki

To piłka, ale ma więcej wspólnego z wysiłkiem niż z zabawą. Pozornie lekkie ćwiczonka okazują się być bardzo skuteczne w działaniu.

Impuls Bielany, Impuls Wawer

przeczytaj cały

Pilates

Ćwiczenia pilates to nie tylko doskonała forma, by zadbać o swoje ciało, ale też świetny relaks.

Impuls Bielany, Impuls Wawer

przeczytaj cały

Choreo

Jeśli lubisz fitness i taniec, te zajęcia naprawdę Cię poruszą. Doskonała kombinacja skutecznych ćwiczeń i swobody tańca!

Impuls Bielany, Impuls Wawer

przeczytaj cały

“Zwycięzcy są zrobieni z czegoś co znajduje się w głębi nich samych - pragnienie, marzenie, wizja. Muszą mieć wytrzymałość do ostatniej minuty, muszą być trochę szybsi, muszą mieć umiejętności i wolę. Ale wola musi być mocniejsza niż umiejętności.”

Muhammad Ali

Zapisz się na zajęcia już teraz!

zapisz się na zajęcia