Moje konto Sklep

Rzeźbimy ciało

Piękna fit sylwetka nie bierze się z powietrza, a z regularnie wykonywanych ćwiczeń. Jeśli trudno Ci się do nich zmotywować, to te zajęcia mocno będą Cię wspierać w Twoich celach. Efekty zobaczysz wkrótce, na własne oczy.

NA CZYM POLEGA

Trening siłowy na sali fitness, skoncentrowany na głównych grupach mięśniowych, odpowiadających za ogólną sprawność i nienaganną sylwetkę. By praca mięśni była bardziej efektywna, a spalanie tłuszczu jeszcze lepsze, zastosowana jest zmienna intensywność ćwiczeń. Efekty ich kształtowania są optymalne, dzięki zastosowaniu umiarkowanego obciążenia, które wspomagają rozwój włókien mięśniowych (hipertrofię) oraz układu nerwowego. Celem jest wymodelowanie, a nie stworzenie kulturystycznej muskulatury.

JAK DZIAŁA

Zajęcia harmonijnie kształtują Twoje ciało, za sprawą wzmocnionych ćwiczeniami mięśni, które będą je trzymać w ryzach i nadadzą mu sportowy wygląd. Sylwetka będzie wysmuklona i wymodelowana. Sekwencja ćwiczeń jest dynamiczna, zakłada stosunkowo krótkie odpoczynki i została tak skonstruowana, że skutecznie buduje kondycję – wytrzymałość mięśni oraz wydolność serca i płuc.

EFEKTY

Po tych zajęciach mocy przybywa oraz wielu pozytywnych efektów skutecznej pracy nad ciałem:

  • bardziej kształtna, sportowa sylwetka
  • kształtne pośladki, uda, łydki, brzuch i ramiona
  • tkanka tłuszczowa zredukowana
  • intensywne spalanie kalorii
  • kluczowe mięśnie ciała wzmocnione
  • wzmocnione więzadła
  • budowanie podstaw siły i wytrzymałości
  • jędrniejsza skóra na całym ciele
  • redukcja cellulitu

oraz:

  • poprawa motoryki i koordynacji ciała
  • lepszy core i równowaga
  • większa wydolność serca i płuc

DLA KOGO?

Zajęcia skierowanie do wszystkich, ćwiczących na siłowni i tych lubiących tylko zajęcia grupowe, pragnących w delikatny, ale widoczny, sposób zarysować sylwetkę, wzmocnić ciało i poprawić ogólną kondycję organizmu.

Przebieg zajęć

Sekwencja podzielona jest na 3 lub 4 serie, podczas których uczestnicy realizują specjalnie dobrany przez instruktora zestaw ćwiczeń, w zadanej liczbie powtórzeń. Osoby początkujące wykonują ćwiczenia z lekkim, a zaawansowane – ze średnim obciążeniem. Po rozgrzewce wykonywane są ćwiczenia w izolacji, czyli skupione na poszczególnych grupach mięśniowych. Mają one charakter interwałowy – są oddzielone od siebie krótkimi przerwami. Zajęcia kończy rozciąganie, w celu lepszej regeneracji potreningowej.

Miej na uwadze

Ewentualne schorzenia czy kontuzje zawsze warto skonsultować przed zajęciami z instruktorem.

TYP ZAJĘĆ:

modelujące
spalanie

CZAS TRWANIA:

55 min

POZIOM TRUDNOŚCI:

dla każdego

Cennik

Karnet roczny 119

119
PLN

Karnet z umową na rok, płatności miesięczne w recepcji klubu gotówką lub kartą.

kup karnet Czytaj więcej

Karnet roczny 1000

84
PLN

Umowa na rok, bez możliwości rezygnacji. Płatne jednorazowo 1000 zł przy zakupie.

kup karnet Czytaj więcej

Karnet 30 dni

169
PLN

Bez umowy długoterminowej, płatność kartą lub gotówką.

Kup teraz Czytaj więcej

INNE TRENINGI

WIĘCEJ

Gumy

Gumy oporowe to akcesoria treningowe może i niepozorne, bardziej kojarzące się z rehabilitacją, ale bardzo wszechstronne.

Impuls Bielany, Impuls Wawer

przeczytaj cały

Piękne ramiona

Ramiona to prawdopodobnie najbardziej zapomniany obszar ciała u kobiet. U nas masz tego typu zajęcia zawsze pod ręką.

Impuls Bielany, Impuls Wawer

przeczytaj cały

Power cross

Mocno przyspieszony oddech i puls? Szalone tempo i trochę ciężaru do tego?

Impuls Bielany, Impuls Wawer

przeczytaj cały

“Zwycięzcy są zrobieni z czegoś co znajduje się w głębi nich samych - pragnienie, marzenie, wizja. Muszą mieć wytrzymałość do ostatniej minuty, muszą być trochę szybsi, muszą mieć umiejętności i wolę. Ale wola musi być mocniejsza niż umiejętności.”

Muhammad Ali

Zapisz się na zajęcia już teraz!

zapisz się na zajęcia