Moje konto Sklep

Power cross

Mocno przyspieszony oddech i puls? Szalone tempo i trochę ciężaru do tego? Jeśli lubisz się spocić w drodze do celu, w motywującej atmosferze i w rytmie najlepszych bitów, te zajęcia zdecydowanie przypadną Ci do gustu. Uwaga, tylko dla twardzieli i twardzielek.

NA CZYM POLEGA

Celem zajęć jest wzmocnienie mięśni oraz poprawa wydolności i wytrzymałości u osób ćwiczących regularnie i pragnących pójść krok dalej. Są świetnym uzupełnieniem rutynowych ćwiczeń, bo działają jak prawdziwy shot mocy w Twoim planie treningowym. Są też świetną inspiracją, jeśli znudziły ci się standardowe ćwiczenia i potrzebujesz odmiany.  To jeden z bardziej urozmaiconych i ogólnorozwojowych treningów dla zaawansowanych. Duże i zmienne tempo ćwiczeń, wszechstronny i zróżnicowany program zajęć oraz zastosowanie dodatkowego obciążenia, w postaci sztangi, hantli, piłek czy worków, sprawiają, że ten trening skutkuje dynamicznym i harmonijnym rozwojem siły oraz wytrzymałości mięśni całego ciała.

JAK DZIAŁA

Specjalnie dobrane ćwiczenia powodują wzmocnienie i rozwój dotąd nieaktywnych mięśni. Narzucone duże tempo zajęć pozwala popracować nad wydolnością i wytrzymałością organizmu.

EFEKTY

Ten trening to prawdziwe doładowanie, a oto jego zalety: 

  • znaczne wzmocnienie mięśni
  • hipertrofia mięśniowa
  • skuteczne rzeźbienie ciała
  • lepszy core i równowaga
  • wszechstronny rozwój
  • intensywne spalanie kalorii
  • redukcja tkanki tłuszczowej
  • poprawa wydolności tlenowej i beztlenowej
  • lepsza koordynacja ruchowa
  • uzupełnienie i urozmaicenie regularnych treningów
  • szybkie efekty treningów

oraz:

  • poprawa pracy układu krążenia i oddechowego
  • zminimalizowanie ryzyka przyszłych kontuzji 

DLA KOGO?

Intensywny trening skierowany do osób sprawnych i aktywnych ruchowo, chcących pracować nad zwiększeniem swoich możliwości zarówno pod kątem sprawności, jak i wytrzymałości czy siły. Polecany zaawansowanym amatorom aktywności fizycznej oraz zawodowym sportowcom, jako trening wspomagający.

Przebieg zajęć

Zajęcia składają się z dynamicznej rozgrzewki oraz różnorodnych ćwiczeń właściwych z obciążeniem i bez, o zmiennym charakterze i tempie, zakończonych aktywnym rozciąganiem. Trening jest intensywny, a przerwy pomiędzy kolejnymi elementami i seriami krótkie. 

MIEJ NA UWADZE

Trening przeznaczony jest dla osób zaawansowanych. Poinformuj instruktora przed zajęciami o przebytych kontuzjach lub jakichkolwiek dolegliwościach zdrowotnych.

TYP ZAJĘĆ:

wzmacniająco-kondycyjne

CZAS TRWANIA:

55 min

POZIOM TRUDNOŚCI:

dla każdego

Cennik

Karnet 30 dni

169
PLN

Bez umowy długoterminowej, płatność kartą lub gotówką.

Kup teraz Czytaj więcej

KARNET 30 dni
student/ senior

119
PLN

Bez umowy długoterminowej, płatność kartą lub gotówką w recepcji.

kup karnet Czytaj więcej

Jednorazowe wejście OPEN

40
PLN

Bez limitu godzin, możliwość przetestowania całej oferty.

kup karnet Czytaj więcej

INNE TRENINGI

WIĘCEJ

Aeroboks

Chcesz przekuć swoją wolę walki i motywację do działania w super efekty, które odczujesz na własnej skórze?

Impuls Bielany, Impuls Wawer

przeczytaj cały

Piękne ramiona

Ramiona to prawdopodobnie najbardziej zapomniany obszar ciała u kobiet. U nas masz tego typu zajęcia zawsze pod ręką.

Impuls Bielany, Impuls Wawer

przeczytaj cały

Płaski brzuch

To zajęcia, które kręcą się dookoła brzucha – centrum sprawności całego naszego ciała

Impuls Bielany, Impuls Wawer

przeczytaj cały

“Zwycięzcy są zrobieni z czegoś co znajduje się w głębi nich samych - pragnienie, marzenie, wizja. Muszą mieć wytrzymałość do ostatniej minuty, muszą być trochę szybsi, muszą mieć umiejętności i wolę. Ale wola musi być mocniejsza niż umiejętności.”

Muhammad Ali

Zapisz się na zajęcia już teraz!

zapisz się na zajęcia