Moje konto Sklep

Piłki

To piłka, ale ma więcej wspólnego z wysiłkiem niż z zabawą. Pozornie lekkie ćwiczonka, z zastosowaniem dużej piłki tzw. szwajcarskiej, okazują się być sporo bardziej wymagające i jeszcze bardziej skuteczne w działaniu.

NA CZYM POLEGA

Trening z piłką ma duży potencjał – możliwość wykonania różnorodnych ćwiczeń i kombinacji, która pozwala na stworzenie bardzo ciekawych i satysfakcjonujących zajęć, na każdym poziomie zaawansowania. Aktywuje wszystkie kluczowe grupy mięśni – rozbudowuje i kształtuje. Zyskuje na tym sylwetka, a my zyskujemy na sile i wytrzymałości. Balansowanie na piłce zwiększa trudność ćwiczeń i siłę napięcia mięśni, które nie tylko pracują nad wykonaniem ruchu, ale też nad utrzymaniem stabilizacji ciała żeby z piłki, najzwyczajniej w świecie, nie spaść. Piłka przydaje się podczas całego treningu, gdyż zapewnia dużo opcji ćwiczeń rozciągających i rozluźniających.

JAK DZIAŁA

To efektywna metoda na wzmocnienie mięśni całego ciała, przy czym najbardziej intensywnie zaangażowane są mięśnie nóg, brzucha i pleców. Konieczność utrzymania równowagi na niestabilnej powierzchni piłki powoduje aktywizację, a następnie wzmocnienie mięśni głębokich, odpowiadające za stabilizację i prawidłową postawę. Specyfika ćwiczeń doskonale oddziałuje także na zwiększenie mobilności stawów, a więc rośnie nasza ogólna sprawność ruchowa. Zmniejsza dolegliwości związane z kręgosłupem, a zwłaszcza jego odcinkiem lędźwiowym, który generuje reakcje bólowe, kiedy pracujemy przez długie godziny w pozycji siedzącej, a później idziemy na zakupy i schylamy się, zamiast kucać, oraz dźwigamy.

EFEKTY

  • wzmocnienie mięśni głębokich
  • wzmocnienie mięśni nóg, pośladków, miednicy, brzucha, grzbietu, a nawet ramion
  • wysmuklenie ud
  • lepszy balans ciała
  • korekcja postawy
  • lekkie wygładzenie cellulitu
  • rozluźnienie, poprawa samopoczucia
  • zapobieganie bólom kręgosłupa lędźwiowego
  • poprawa kondycji organizmu
  • większa świadomość ciała i kontrola ruchu

DLA KOGO?

Polecany jest zwłaszcza osobom, które z przyczyn zdrowotnych nie mogą uczestniczyć w klasycznych zajęciach wzmacniających.

Przebieg zajęć

Praca w grupie przebiega według ułożonego przez instruktora planu ćwiczeń z użyciem dużej piłki gimnastycznej. Zajęcia nie wymagają od uczestników sprawności i kondycji. 

Miej na uwadze

Skonsultuj się z instruktorem przed zajęciami, jeśli towarzyszą Ci dolegliwości bólowe lub masz inne ograniczenia związane z przebytym urazem.

TYP ZAJĘĆ:

wysmuklające
modelująco-wzmacniające

CZAS TRWANIA:

55 min

POZIOM TRUDNOŚCI:

dla każdego

Cennik

Karnet roczny 119

119
PLN

Karnet z umową na rok, płatności miesięczne w recepcji klubu gotówką lub kartą.

kup karnet Czytaj więcej

Karnet roczny 109

109
PLN

Karnet z umową na rok, płatności pobierane miesięcznie bezpośrednio przez klub.

kup karnet Czytaj więcej

INNE TRENINGI

WIĘCEJ

Rzeźbimy ciało

Piękna fit sylwetka nie bierze się z powietrza, a z regularnie wykonywanych ćwiczeń.

Impuls Bielany, Impuls Wawer

przeczytaj cały

Step

Wpadnij na zajęcia, wskocz na step i zobacz, jak spełniają się Twoje marzenia. Stop – to Ty je spełniasz!

Impuls Bielany, Impuls Wawer

przeczytaj cały

Trampoliny

Trening na trampolinach, mimo że sprawia dużo radości, pomoże Ci porządnie się zmęczyć i spocić.

Impuls Bielany, Impuls Wawer

przeczytaj cały

“Zwycięzcy są zrobieni z czegoś co znajduje się w głębi nich samych - pragnienie, marzenie, wizja. Muszą mieć wytrzymałość do ostatniej minuty, muszą być trochę szybsi, muszą mieć umiejętności i wolę. Ale wola musi być mocniejsza niż umiejętności.”

Muhammad Ali

Zapisz się na zajęcia już teraz!

zapisz się na zajęcia