Moje konto Sklep

Zapisy online już są!

Zobacz jakie to proste. Zarezerwuj sobie miejsce na zajęcia fitness na naszej stronie.

Uruchamiamy kolejną nowość dla naszych Klubowiczów! Teraz zarezerwujesz sobie miejsce na zajęciach na naszej stronie www.

Nie musisz już do nas dzwonić lub planować dużo wcześniej zapisu w recepcji klubu. Wystarczy, że masz konto w naszej strefie klubowicza oraz dostęp do internetu i możesz swobodnie zarządzać swoimi rezerwacjami na zajęcia grupowe.

Jak to zrobić?

  • kliknij „Zapisz się na zajęcia”
  • wybierz swój klub
  • wybierz zajęcia, na jakie chcesz się zapisać (jeśli tylko są wolne miejsca)
  • zaloguj się na swój profil używając swojego adresu mail jako loginu i hasła

Jak mogę stworzyć sobie konto w strefie klubowicza?

  • Nigdy nie miałam/ nie miałem karnetu Impuls ani konta w systemie Impuls – zarejestruj się na naszej stronie samodzielnie i zapisuj się swobodnie na zajęcia. To opcja również dla posiadaczy kart partnerskich.

  • Mam lub kiedykolwiek miałam/ miałem karnet Impuls – na oknie do logowania kliknij „nie pamiętasz hasła?”. Podaj swój adres mail, który podawałeś/aś w naszym systemie i zresetuj. Otrzymasz automatyczny mail z hasłem tymczasowym. Natychmiast po zalogowaniu się hasłem otrzymanym automatycznie na Twój adres mail, rekomendujemy zmianę hasła na własne w „Moje konto”. Twoje nowe hasło musi się składać z min. 8 znaków, w tym 1 wielkiej litery, 1 cyfry i 1 znaku specjalnego (jak np. !”). Wróć na naszą stronę, zaloguj się i ciesz się swobodą zarządzania swoimi rezerwacjami.

Od 31 maja każdy nowy klubowicz zakładając u nas konto/ kupując karnet, który wyrazi zgodę na komunikację drogą elektroniczną i poda swój adres mail, otrzyma automatycznie wiadomość z pierwszym hasłem do logowania w strefie klubowicza. Wystarczy się zalogować na naszej stronie.

Strefa klubowicza to również proste zarządzanie Twoimi rezerwacjami. Wystarczy, że zalogujesz się przez „Moje Konto”, przejdziesz do zakładki „Karnety i rezerwacje”. Tam masz pełną informację o zajęciach, na jakie jesteś zapisany/a. W tym miejscu możesz również odwołać swój zapis. Wystarczy 1 klik „Odwołaj”, a zwolnisz miejsce innej osobie. Im wcześniej tym lepiej.

Najczęstsze pytania:

  • Przy próbie rejestracji dostaję informację, że taki numer telefonu jest już w bazie.

Skontaktuj się z nami przez Messenger, pomożemy uzupełnić Twoje konto w systemie o zgodę na komunikację drogą elektroniczną i uzupełnimy Twój adres mail.

  • Przy próbie rejestracji dostaję informację, że mój adres mail jest już w systemie.

Prawdopodobnie kiedyś już miałeś/aś nasz karnet. Zresetuj swoje hasło z użyciem tego adresu e-mail. Nie rejestruj się ponownie.

  • Wiem, że mam Wasz karnet, ale przy próbie logowania lub resetu hasła dostaję informację, że nie ma takiego adresu mail.

Tak, masz u nas profil, ale nie jest uzupełniony o adres mail. Skontaktuj się z nami przez Messenger lub podejdź do koleżanek w recepcji – uzupełnimy to.

  • Nie mogę zresetować hasła.

Pamiętaj przy ustalaniu nowego hasła o wymogach jego trudności – musi się składać min. z 8 znaków, w tym 1 wielkiej litery, 1 cyfry i 1 znaku specjalnego (jak np. !).

  • Chcę kupić nowy karnet przy kolejnej wizycie w klubie, czy moja rezerwacja będzie ważna, jeśli zrobię ją wcześniej?

Tak, jak najbardziej. Trzeba tylko pamiętać o opłaceniu karnetu przed wejściem na zajęcia.

POZOSTAŁE WPISY

więcej

Zajęcia fitness Wawer – harmonogram

przeczytaj cały

Zajęcia fitness Bielany – harmonogram

przeczytaj cały

Fizjoterapia uroginekologiczna – jak może nam pomóc

przeczytaj cały

“Zwycięzcy są zrobieni z czegoś co znajduje się w głębi nich samych - pragnienie, marzenie, wizja. Muszą mieć wytrzymałość do ostatniej minuty, muszą być trochę szybsi, muszą mieć umiejętności i wolę. Ale wola musi być mocniejsza niż umiejętności.”

Muhammad Ali

Zapisz się na zajęcia już teraz!

zapisz się na zajęcia